Friday, January 21, 2011

baju buatan cekgu raja

tanya mana-mana perempuan, kau suka baju brand apa? mesti zara, mng, esprit, levis, forever 21, cotton on dan blablabla. same to me, kalau boleh semua nak cekau, kalau banyak duek la. dalam banyakbanyak baju dalam almari, aku suka jahitan mak aku sendiri. cakap je, kau nak baju macamana koperm mak aku boleh buat (ada bau-bau riak sedikit haha).

setiap raya, pasti aku akan suruh mak jahitkan. jimat duek aku, taknyah buang duek dekat tukang jahit.



belangbelang zebra dan juga polkodot jugak mak yang jahitkan, best kan de mak yang rajen jahitkan ntok anak dia yang gile fesyen? haha ai lap yuu la mami:). sekarang aku tunggu baju untuk aku pakai masa cuzzie aku tunang lak, nanti aku tunjuk kat korang eh. muachhh bai

No comments:

Post a Comment