Friday, January 14, 2011

gambar ex masa kecik-kecik

okay tajuk sangat panjang, kalau buat karangan koperm dapat E sebab mana la ada tajuk karangan macam tuh. akhirnya dapat jugak aku dapat gambor ex aku yang ke lima puluh tujuh, tiup segala habuk, sampai hidung aku tersumbat dek habuk.



kalau aku tunjuk kat kome, koperm kome takkkkkkkkkk percaya kan? ishh ishh issh jangan la ngupe itu, tolong percaya kat aku untuk kali sahaja okay?




opsssssss badan ketul-ketul? dan ada 6 pack? ouhhh tersalah gambar lak. eh aku pon ada 6 pack jugakkkkk, rajin kan aku pergi gym. gym dapur!




ha nie gambar ex aku, nsemmm kot!




gambar nie aku cilok dalam video shiela dalam tujuh tuhh hahha! nie video die, lawak gila ending dia.




dalam banyak-banyak perkataan dalam lirik nie, aku suka word nie

Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Beri aku kekuatan
‘tuk menatap matanya

Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Lancarkanlah hariku
Hariku bersamanya


haaaaaaa korang mesti ada gambar ex korang masa kecik kan? hihi

4 comments:

  1. wekkkkk... :P

    amiey cakap perasan boleh :D

    ReplyDelete
  2. Dah kalau ex tu malu nak tnjum cmne?? Haha

    ReplyDelete
  3. haha.. byk tul ex-ex die ni.. hehe.. current plak?

    ReplyDelete
  4. hahaa cepat la tnjuk ex korang, nk tgok nie;p

    ReplyDelete