Friday, March 18, 2011

dari klia - transit di dubai

meniup segala habuk dan taek hidung yang melekat, 2 minggu blog nie aku tinggalkan. rindu sangat kat blog nie, meh meh meh peluk. alhamdulillah, kewajipan sebagai orang islam telah aku laksanakan. hanya doa sahaja aku panjatkan agar dimurahkan rezeki dapat pergi haji dengan family pulak, amin.

sebenarnya plan ke umrah hanya mak seorang je yang pergi tapi ALLAH bukak kan pintu rezeki aku untuk mejejak kaki ke rumah ALLAH iaitu di TANAH HARAM. syukur aku terpilih juga untuk pergi ke sana. dari ipoh naek bus shuttle ke klia, check in dalam pukul 11 n bertolak ke jeddah pukul 2.30 pagi.


muka tak berapa artis, bukan maen licin mcam kulit tomato ekeke.
on9 jap d kiosk b4 bertolak, naseb baek ada korek tabung kat umah.


bila semua dah settle, kiteorg naek emirates. makanan okay la, janji perut buncit kan tapi stewardess dia ada yang garang n semua nya xcantek. pelik aku nengok, egatkan dapat cuci mata kan. anak udang lak semuanya perut buncit, hahhaa.

opsssss terTANGKAP pict muntot plak hihi.


best dapat tengok semua movie yang de kat wayang aku tengok sampai tersengguk-sengguk dek tahan ngantok,


dalam pukul 6 pagi d waktu dubai, kami sampai di airport dubai. bisul bontot duk 8 jam dalam flight. solat subuh then terus berangkat ke jeddah. terkedu kejap tengok airport dubai, sangat cantek! kalah airport klia, semuanya power rangers habis. lepas dah naek n da h nak sampai jeddah. kami miqat dalam flight, semua orang siap2 pakai ihram kat dubai.


makanan yang emirates sediakan,


next enrty akan disambung:),


LIKE la kalau korang hot;)

2 comments:

  1. dari dubai nak ke madinah mcmana pulak...cer citer cer citet..

    ReplyDelete
  2. dari dubai nak ke madinah mcmana pulak...cer citer cer citet..

    ReplyDelete