Tuesday, April 26, 2011

aktiviti hari ini? tiada yang menarek.

betol, sila lah percaya. aktiviti hari ini hanya teman mak pergi jamuan makan-makan untuk kawan sekolah mak yang pencen (cekgu maimon).

sebenornya malas nak pergi sebab semuanya cekgu-cekgu sekolah mak tapi dah mak ajak sekali, takkan aku taknak pergi pulak kan.



tengok menu memang takda selera, on diet katakan. ahakzzzzz



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tapi tolonglah jangan percaya, takkan la aku nak lepaskan semua makanan macam tuh je kan? diet? helo, itu semua tolong dibelakang ahahahah!






semuanya aku pelahap sorang-sorang. siap sorang cekgu perempuan tegur.


"dalam banyak-banyak meja, meja nie yang belum habes makan lagi. kalau buat pertandingan makan banyak. mesti meja nie menang"


ouhhh tersentap dan menusuk terus lemak-lemak dalam perut aku ahahahaha.





aku hanya lihat dari jauh je, tengok dieorang amek gambor. tak tahu tetiba aku jadi sopan dan malu depan-depan kawan mak aku. ahahahaahah sumpah wehh, tak tahu la mana datang nya aura SOPAN dan MALU aku tuh datang.




gambor untuk tatapan ex,

"nye aku tahu aweq ko lagi cantek dari aku"


sekian,



LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment