Sunday, April 24, 2011

apa? bunting? apo nok dikato ha......



usah khuatir, ini bukan KD. ini MC la, si mariah carey. suka sangat bila dia dah pregnant sebab aku suka suka suka sama dia yang amat! (entah bila lah orang nak belikan cd lagu mariah carey kat aku ekeke.) tengah mengandung pon keseksian ang terserlah ini kan bukan masa ngandung kan. hope muka anak ang macam muka malay macam aku.
cun tuuuhhh ahahahah
(redha je la T_T)



aku tak tahu dia nie dah kahwen ke belum tapi rasa-rasanye belum kot, alaaa orang putih apo nak dikesohkan. tuh hah KD nama jo islam, tapi udah termengandung sebelum nikah. aduhhh memang aku pangkah kau bulat-bulat KD oii.
memang ramai lerh org akan ikut cara hidup yang tak bermoral nie.
hadoiiii poning-poning




LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment