Thursday, June 9, 2011

piuhhhhh kesat peluh kejap

alhamdulillah ALLAH maseh panjangkan umur aku, syukur sangat-sangat. dan bertambah syukur bila aku susah, ALLAH permudahkan lagi jalan untuk aku bila aku sesak memilih antara dua (ahahahah bukan memilih manusia).


sekarang dah nak dekat sebulan aku kerja di AMARIKA nie, pelbagai pancaroba la jugak, bila saat-saat mencari bilik untuk disewa, sesuaikan diri dengan housemate yang boleh tahan keseksian dan kerokokkan nya dan tak lupa di tempat kerja, bila berhadapan nak cari tempat letak kereta sebab aku kena saman parking hahaha. naseb cekgu raja tak membebel panjang, sayang cekgu raja.
muachhhhh! muachhhh! muachhh!



kalau pasai mencari bilik untuk disewa, aku rasa macam cari handbag lagi senang kot. macam-macam orang aku jumpa, ada yang macam psycho, ada yang berlagak, ishhh macam-macam la. kalau boleh nak je pasang khemah dekat tempat kerja aku, senang sikit kan ekeke.


okay bubbye, aku nak siap sedia jumpa kekaseh hati, DIA-lah kekaseh yang abadi, kekal untuk selamanya. yokk solat isyak, malam kang aku sambung gian lagi okay.
sayang korang, muachhh!!



LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment