Wednesday, November 23, 2011

hari ahad yang mendung.

yup, hari ahad lepas memang agak mendung. lepas habis kerja, terus berlari-lari anak ke uia. kalau bukan kerana si afiq, takde nya aku nak pergi teheeeeeee. sampai je uia, fiq suruh naek kereta dia. dia cakap nak pergi taman layang-layang. memula aku ingatkan taman apa. rupanye hek elehhhhhhhhh taman nie rupenya. dah puehhhh awok pergi (padahal yang nie kali ketiga je ekeke)

kami sampai hujan renyai-renyai, so tak dapat la nak main layang-layang sama-sama kan, humhh sedeh kejap. kitaorang naek menara je. aku yang cabar naek menara dan siap seksaited lagi uuuuuu. nah tengok gambargajah kat bawah,

















tak ke seksaited namenya? OMG! pada permulaan je la semangat, sampai hari ini maseh terasa hamstring and quadriceps muscle saket-saket, nampak sangat taknah exercise. okay lepas nie kena exersice kat mall lak;p

























saya amat sayang adek adek keding saya!






ouhhhhh memang berbaloi sangat-sangat bila sampai nun puncak disana, boleh skodeng orang ahaaha. balek terus ada ketumbit (tipu je)


geram kan tengok? turun laju laju sampai nak tersungkur pon ada sebab jeles tengok ada brides amek gambar kat situ.

3 pasangan pengantin mai amek gambor, selamat pengantin baru (beriya kejap nak ucap ehihihi)


okai baibai, jumpe d next entry. muachhhhhhhh!


LIKE la kalau korang hot(;

No comments:

Post a Comment