Thursday, November 3, 2011

lemah lembut bukan lembab!


percakapannya lembut, cara dirinya bersantap, cara dirinya menguruskan dirinya, apatah lagi dalam solat. tika solat maghrib, aku terleka sekejap tengok kawan sepejabat solat. mashallah, lembut alunan tubuhnya mengikut setiap bacaan surah yang dibacanya. aku leka sampai kawan panggil pon aku tak perasan.

entahlah, suka tengok perempuan lembut. mereka macam wanita melayu terakhir dibumi, bukan buat-buat tapi realitinya mereka memang lembut macam softlan hihi. kadang-kadang bila aku cuba buat lembut, mesti tak jadi. mungkin aku dilahirkan kasar. setengah perempuan kalau buat-buat lembut, nampak sangat buat-buat aka gewdik!

setengah manusia pula menganggap perempuan lembut macam lembab macam siput. kesian bila mereka tak dapat membezakan antara lembut dan lembab.


p/s: dalam hidup saya hanya ada 3 orang yang lemah lembut, dua dah kahwin, seorang masih single.


LIKE la kalau korang hot(;

No comments:

Post a Comment